У Дніпропетровську родичі, друзі та знайомі Людмили Олексіївни Дєлової досі не можуть повірити, що їй так пощастило. "Такого бути не може", — не вірять одні. "А ми думали, що там усі призи тільки для своїх", — дивуються інші. "Народилася ти під щасливою зіркою, Людочко", — із заздрісними нотками в голосі вітають треті.
Та й справді, причин і радіти, і дивуватися вистачає, адже Людмила Олексіївна стала переможницею розіграшу головного призу від компанії "Пошторг Україна", вигравши цієї зими 100 тис. грн.
— Я вірила, що удача всміхнеться мені, й от я стала головним переможцем 2009 року, — розповідає щасливиця. Адже все, що вимагалося від неї, — зробити замовлення на товар із каталогу компанії "Пошторг Україна". У такий спосіб людина стає учасником розіграшу такого великого призу.
Утім не лише Людмила Олексіївна радіє своєму щастю. Окрім головного призу, було розіграно ще два великі подарунки, а також багато скромніших, але також приємних і корисних сюрпризів. Так, Юлія Яновська із селища Саврань на Одещині цієї зими збагатилася на 15 тис. грн — вона здобула другий великий приз. Анфіса Гладир із міста Лебедин Сумської області виграла 10 тис. і також досі не може повірити, що їй так пощастило. "Усе, що мені потрібно було зробити, — це просто відповісти на пропозицію протягом семи днів і вчасно забрати своє замовлення на пошті", — ділиться Анфіса Василівна.
Секрет успіху всіх цих жінок лише в тому, що вони стали клієнтками компанії "Пошторг Україна". Вона розповсюджує товари, що допомагають поліпшити самопочуття і зміцнити здоров"я, а часто-густо й стати на ноги людям після недуг або нещасних випадків. При цьому їхати із сіл до далеких райцентрів або з містечок — до обласних у пошуках необхідного препарату не треба. Компанія доставить усе, що потрібно покупцеві, у найближче до нього відділення пошти. Тому проблема пошуку і доставки корисних і необхідних товарів відпадає, що особливо важливо для сільських жителів.
"Я вірила, що удача всміхнеться мені, і ось я стала головним переможцем 2009 року"
На додачу до простоти та зручності оформлення замовлення й отримання потрібного товару, а також до можливості кожного замовника за підсумками року виграти солідні призи й великі грошові суми "Пошторг Україна" заохочує постійних клієнтів великою кількістю подарунків. І це аж ніяк не ручки-брелоки-магнітики, а справді корисні речі з-поміж лідерів продажу. Але й це не все: компанія щомісяця проводить "малий розіграш", на якому одному з клієнтів-щасливчиків дістаються 5 тис. грн.
Звичайно, не обходиться без казусів. Дехто, наприклад, отримавши рекламну розсилку компанії, вимагає тут-таки вручити йому автомобіль. У рекламному листі чітко зазначено: "Як тільки Ваш особистий номер клієнта буде визнано виграшним під нотаріальним контролем, ми підтвердимо таке: Ви щойно виграли позашляховик "Мітцубісі Аутлендер" вартістю 225 тисяч гривень". І люди, пропускаючи повз увагу першу фразу, вже відчувають себе володарями головного призу. Потім через власну ж неуважність розчаровуються. Прикро, коли такі горе-клієнти потім називають сумлінну й соціально відповідальну компанію "шахраями". Ще прикріше, коли це підхоплюють горе-журналісти, які, не розібравшись у суті питання, поширюють брехливу інформацію. При цьому в статтях з"являються і товари, якими компанія ніколи не торгувала, й багато інших вигадок.
Утім казусів досить у будь-якій сфері життя, і тим більше, в будь-якому бізнесі. Добре, коли вони, як у випадку з "Пошторг Україна", стимулюють компанію стати ще більш соціально орієнтованою. Наприклад, цього року призовий фонд річного розіграшу значно зріс. Тепер володар першого призу отримає "Мітцубісі Аутлендер" вартістю 225 тис. грн, другого — набір побутової техніки вартістю 50 тис. грн, третього — поїздку на двох до Парижа або 35 тис. грн. Аби поборотися за удачу, достатньо придбати лише один товар протягом року. А можна й збільшити свої шанси. "Рекомендую замовляти кілька товарів, це дасть змогу брати участь одразу в усіх розіграшах", — радить щасливиця дніпропетровка Людмила Дєлова.
Коментарі
12